رزوود یکی از رستورانهای رمانتیک دنیا در آمریکا

مروز یکی از بهترین هتل رستوران‌های آمریکا (تگزاس) رو بهتون معرفی می‌کنیم.

داستان تبدیل یک عمارت مسکونی به یکی از بهترین هتل‌های دالاس بیش از یک قرن را در بر می‌گیرد. این ساختمان که اکنون به سبک یک اقامتگاه بزرگ بازسازی شده است، با اشتیاق به تعالی و طراحی بدیع شکل گرفته است. تعهد Rosewood به خدمات تضمین می‌کند که هر تجربه و اقامتی به یاد ماندنی است.

داستان Rosewood در سال 1979 آغاز شد، زمانی که یک عمارت تاریخی در دالاس، تگزاس به یک رستوران و هتل تحسین‌شده و در سطح جهانی تبدیل شد – The Mansion on Turtle Creek – که موفقیت آن طرحی برای تمام هتل‌ها و استراحتگاه‌های بعدی Rosewood بود.

عمارت Rosewood در Turtle Creek همواره به دلیل خدمات بی‌نظیر، اقامتگاه‌های خیره کننده، غذاخوری عالی و توجه بی دریغ به جزئیات شناخته شده است.

تعهدات رز وود:

ما بر اساس یک حس هدف برای الهام بخشیدن، غنی سازی و تأثیر مثبت هم بر مردم و هم بر کره زمین هدایت می‌شویم. ما متعهد به توانمندسازی افراد در کل اکوسیستم خود و پذیرش رویکرد پایداری هستیم که مهمان‌نوازی دایره‌ای را در هسته اصلی تجارت ما قرار می‌دهد. ما موفقیت خود را با کمک معنی‌داری که می‌توانیم از طریق Rosewood Empowers و Rosewood Sustains به جهان داشته باشیم، می‌سنجیم.

Rosewood Empowers اعتقاد ما به دسترسی برابر به فرصت‌ها را با توانمندسازی تمام جوامع خود از طریق فرصت‌های شغلی، استخدام محلی، منبع‌یابی و مشارکت، و همچنین سرمایه‌گذاری در رشد، رفاه و توسعه حرفه‌ای همکارانمان در بر می‌گیرد. در حالی که Rosewood Sustains تعهد ما به رشد مسئولانه اکوسیستم سبک زندگی خود را با پذیرش مهمان نوازی دایره‌ای و محافظت از محیط زیست خود برای نسل‌های آینده نشان می‌دهد.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}