فستیوال های غذایی

با فستیوال‌ها و جشنواره‌های غذایی معروف دنیا چقدر آشنایی دارید؟
فستیوال‌‌های غذایی بهترین مکان‌ها برای تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های متنوع از فرهنگ‌های غذایی مختلف هستند، بدون اینکه نیاز باشه سفرهای پرهزینه و طولانی رو برای کسب این تجربه انجام بدید.
با وجود این فستیوال‌های غذایی حیرت آور در سراسر دنیا، شما می توانید تمامی طعم و مزه هایی که به فکرتان می رسد را امتحان کنید و از برنامه های سرگرم کننده ای هم که در آن ها برگذار می شود لذت ببرید! هرکدام از آن ها ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارد و برای کسانی که غذا خوردن یکی از فعالیت‌های محبوبشان به حساب می‌آید، مکان‌هایی بهشتی به نظر می رسند!

  1. بزرگترین فستیوال غذایی آمریکا:
    Taste of Chicago بزرگترین جشنواره غذا در جهان است که سالانه بیش از 3 میلیون بازدید کننده دارد و بیش از 200 آیتم منو ارائه می کند.
    این فستیوال اولین بار در سال 1980 با تلاش گروهی از صاحبان رستوران، بصورت یک جشنواره غذای یک روزه برگزار شد و از آن زمان تاکنون راه درازی را طی کرده است تا به بزرگترین جشنواره غذا در ایالات متحده تبدیل شود.
    این جشنواره شامل : غذاهای محلی متنوع و لذیذ آمیخته با فعالیت‌های سرگرم کننده و کنسرت‌های موسیقی است و تا به امروز در چهارم ژوئیه هر سال در پارک گرانت شیکاگو برگزار میشود. هیچ هزینه ای برای این رویداد وجود ندارد و به عنوان یک جاذبه توریستی عالی در ایلینوی عمل می کند.
2019 Taste of Chicago in Grant Park, July 2019.
  1. فستیوال پیتزا
    شما میتونید در یکی از شب‌های زیبای ماه سپتامبر به جمع هزاران بازدید کننده‌ی دیگر بپیوندید تا از روستای کوچک و مهمان نواز ناپل دیدن کنید و از میان صد هزار پیتزای موجود در فستیوال، که در پنجاه نوع مختلف از جمله ناپولئوتانا، مارگاریتا و ماریانا طبخ شده‌اند پیتزاهایی رو که دوست دارید امتحان کنید! واقعاً جای تعجبی وجود نداره که این فستیوال یکی از محبوب ترین مراسم‌های طرفداران پر و پا قرص پیتزاست.
  1. اکتبرفست
    با پرواز به کشور آلمان شهر مونیخ و بازدید از فستیوال اکتبرفست، شما هم می‌توانید به جمع عظیمی از مردم که همه ساله به این نقطه از دنیا سفر می‌کنند هم گروه شوید و یکی از بزرگ ترین مراسم‌های شادمانی در اروپا را جشن بگیرید و از نوشیدنی‌ها(علی الخصوص انواع آبجو) و خوراکی‌های سنتی و متنوع این فستیوال مانند؛ نان سوسیس، پرتزل و گوشت سرخ شده بخورید و بنوشید و لذت ببرید! در کنار این مجموعه‌ی عظیم خوراکی‌های خوشمزه شما هم چنین می توانید از برنامه‌های موسیقی زنده، تئاتر‌های خیابانی و راهپیمایی‌های جذاب هم دیدن کنید!

    این جشنواره به قدری بزرگ و هیجان انگیز است که علاوه بر مونیخ بسیاری از شهرهای دیگر آلمان هم برای میزبانی از گردشگران و مردم محلی اقدام به برگزاری این جشن در ابعاد مختلف می‌کنند.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}