اسم چند مدل پاستا معروف را یاد بگیریم

اسپاگتی:

اسپاگتی، یکی از محبوب ترین انواع ماکارونی است که به طور گسترده در سراسر جهان سرو می‌شود. اسپاگتی، کلمه ای ایتالیایی، به معنی “رشته های نازک” است. این نوع ماکارانی، به شکل رشته های نازک و استوانه ای است که طول آنها به طور معمول به حدود ۱۰سانتی متر می‌رسد. ماکارونی از آرد، آب و بلغور تهیه شده، و معمولاً با انواع سس ها، گوشت ها، سبزیجات و… سرو می شود. به عنوان مثال، اسپاگتی با سس مارینارا و کوفته‌های گوشت و قارچ، مورد علاقه همه ماست.

فتوچینی:

فتوچینی یک رشته بلند و مسطح است که معمولاً همراه با سس‌های خامه ای مانند آلفردو سرو می‌شود. ماکارونی غلیظ و ضخیمی هستش.

پنه:

پنه، به معنای “پنبه” یا “پَر”، از محبوب ترین انواع ماکارونی های مصرف شده در سراسر جهان است. این ماکارانی های لوله ای شکل و توخالی، با طول متوسط، که دو انتهای آن به صورت مورب بریده می شود، بهترین شکل ماکارونی، برای قرارگرفتن در کنار انواع سس ها و چاشنی هاست. طول ماکارونی پنه به طور متوسط حدود 5 سانتیمتر است، اما برخی از تولید کنندگان قطعه هایی به طول 10 سانتیمتر را نیز تهیه می‌کنند. پنه با سبزیجات تند، گوشت و سس های خامه ای بسیار خوشمزه می شود.

لازانیا:

آیا کسی هست که درباره لازانیا چیزی نشنیده باشد؟! این جزو غذاهای اصلی آمریکای شمالی است که از ورقه های ماکارونی لایه لایه، با سس گوجه فرنگی، گوشت، پنیر و سبزیجات تهیه می شود. انواع مختلف لازانیا وجود دارد، مثل لازانیای گوشت، لازانیای سبزیجات، لازانیای غذاهای دریایی و …

اوروز:

شما ممکن است یک بسته اورزوی موجود در قفسه سوپرمارکت را با یک بسته برنج اشتباه بگیرید. orzo دقیقاً شبیه برنج است، با این تفاوت که در واقع برنج نیست. این نوع ماکارونی، نام خود را از جو گرفته، زیرا بسیار شبیه به آن است. Orzo مانند دانه های جو به نظر می رسد و بسیار نزدیک به دانه های برنج (کمی بزرگتر) است.

این نوع ماکرونی را risoni نیز می نامند که در ایتالیایی، به معنای برنج بزرگ است. اورزو تنها برای یک ناحیه ی مشخص در ایتالیا نیست و در سرتاسر کشو طبخ می شود. اورزو، ماکارونی ای همه کاره است و می‌توان همراه با سوپ، سالاد، یا گوشت و سبزیجات سرو شود. اورزو، ماکارونی زیبایی است که هر غذایی را درجه یک می کند.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}