معرفی مدرسه آشپزی کردن بلو Le Cordon Bleu

مکان: پاریس، فرانسه، لندن، انگلستان، اتاوا، کانادا، بانکوک، تایلند، سیدنی، استرالیا

اگر شما هم قصد تحصیل در رشته قنادی در اروپا را داشته باشید بی شک یکی از بهترین گزینه ها و یا شاید نخستین گزینه مدرسه آشپزی کردن بلو باشد. به همین دلیل هم خوب است تا در مورد این مدرسه آشپزی اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشید. اگر شما Le Cordon Bleu را انتخاب کنید در کمتر از یک سال می توانید مدرک Le Grand Diplôme Le Cordon Bleu را دریافت کنید.

این مدرک کاملا معتبر بوده و می توان آن را به عنوان یک مدرک بین المللی برای موفقیت و آینده ای درخشان به عنوان یک chef یا pastrychef به شمار آورد. عموم شف ها و پیستری شف های بین المللی این مدرک را می شناسند و برای آن ارزش قائل هستند.

Le Cordon Bleu در چه زمینه هایی آموزش می دهد؟

  • دوره Cuisine یا غذا در مدرسه آشپزی کردن بلو Le Cordon Bleu

کلیه ی تکنیک های پایه ای و حرفه ای که برای هر سبک آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد در این دوره آموزش داده می شود. به کمک این دوره شما می توانید آشپزی سنتی فرانسوی و فوت و فن های آن را فرا گرفته و در مورد غذاهای بین المللی و ترندهای حاضر آشپزی هم کاملا آموزش ببینید.

  • دوره Pastry & Confectionery در مدرسه آشپزی کردن بلو Le Cordon Bleu

در این دوره شما با هنر شیرینی پزی آشنا می شوید. از جمله موارد آموزشی این دوره می توان به دوره های آموزشی آتلیه های تخصصی، سطوح اولیه تا پیشرفته شیرینی پزی، دسرهای سبک، شیرینی بوتیکی، ظریف کاری های بین المللی و همچنین تکنیک تزیینات دقیق و … اشاره کرد.

  • دوره های Bakery, Danish Pastries & Artisan Breads یا نانوایی، شیرینی دانمارکی و نان های صنعتی

در این دوره آموزش تکنیک های رایج فرانسوی برای پخت نان و مرحله های تهیه ی آن به صورت گام به گام آموزش داده می شود. علاوه بر این در این کورس به نان های تخصصی دانمارکی، نان های منطقه ای و نان های صنعتی هم پرداخته میشود. همچنین نحوه ی استفاده از شیوه های پیشرفته برای تولید خمیر مایه و عمل آوری آن هم در این دوره ی آموزشی پرداخته میشود.

  • دوره های Hospitality Management & Gastronomy یا  مدیریت مهمانداری و علم خوراک های لذیذ

شما به کمک گواهینامه های کردن بلو می توانید مدیریت هتل یا اقامتگاه خودتان ، رستوران، کافه یا بوتیک قنادی و .. را به خوبی عملی سازید. این دوره ها همچنین شامل دانش عملیاتی، نظارت و مدیریت، مهارت های لازم و نیز کاربردهای همه اینها در صنعت مهمانداری و خوراک و … نیز می شوند و شما آنها را به خوبی می آموزید.

  • دوره های Cuisines of the world  یا خوراک ها و غذاهای بین المللی

کردن بلو بسیاری از برنامه های آموزشی خاص خود را با تم غذاهای محلی یا موضوعات خاص طراحی کرده است. در این دوره ها  هم از همان متدهایی استفاده می شود که در دوره های دیپلم به عنوان هسته آموزش مورد استفاده قرار می گیرند. البته که این آموزش ها تاکید بیشتری بر دیدگاه کاربردی دارند.

  • دوره های مربوط به مواد غذایی و تغذیه Gastronomy & Nutrition

انسان همان چیزی است که میخورد! شما می توانید به کمک این دوره ها در علم مواد غذایی و تغذیه به خوبی جستجو و تفحص  کنید. این جستجو از طریق مهارت های آشپزی عملی و اصول تغذیه انجام می شود. در این دوره ها شما ترندهای فعلی غذا را به خوبی می شناسید، در مورد ارتباط نحوه تغذیه با سلامتی و مواد غذایی هم آشنا خواهید شد. شما می توانید رسپی ها را تغییر دهید، بشقاب های ابداعی خودتان را به کمک طعم های بین المللی طراحی کنید. همچنین دانش به موقع بودن و واکنش های به موقع بروز دادن و تحمل کردن را هم می آموزید.

  • دوره های Culinary Arts & Business  یا هنرهای آشپزی و تجارت

در این دوره های کردن بلو می آموزید که چگونه در فضای رقابتی بین المللی یک بیزینس آشپزی خلق کنید، تمرین کنید و مدیریت کنید. این برنامه های ابتکاری بر توسعه ی دانش و درک غذاها و نوشیدنی های خوب توجه دارند و به شما آموزش می دهند که چگونه در زمینه ی مزرعه تا بشقاب این کارها را انجام دهید. همچنین این که این امر چگونه با موفقیت در رنج گسترده ای از فضاهای آشپزی با گرایش های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد هم مورد بررسی قرار می گیرد.

  • ادامه تحصیل در دوره های پیشرفته کردن بلو یا Continuing Education

در این برنامه رنچ گسترده ای از برنامه های آموزش آشپزی و آموزش عالی اشپزی با هدف های مختلف در نظر گرفته شده اند. از جمله ی این هدف ها می توان به توسعه دانش فردی، ایجاد موقعیت ها، پیشرفت های شغلی و یا پیشبرد شغل فعلی در راستای هدف های جدید، تقویت مهارت ها و تشویق فرد به شیوه های جدید تفکر و درک اشاره کرد.

  • دوره های خوراک شناسی و کورس های کوتاه مدت یا Gourmet & Short Courses

در کردن بلو برای مبتدیان، کارشناسان خوراک، علاقه مندان به آشپزی و حتی برای افرادی که می خواهند یک میزبان فوق العاده در یک مهمانی خانگی باشند دوره های متنوعی در نظر گرفته شده است. این دوره ها هم از نظر زمانی و هم از نظر بودجه متنوع هستند و به افراد یک فرصت فوق العاده می دهند تا بتوانند از کردن بلو وآموزش های آن بهره مند گردند.

  • دوره های Cheese یا  پنیر از مبتدی تا پیشرفته

دانشجویان این کورس ها در کردن بلو می توانند طیف چندگانه ای از موضوعات در این زمینه را مطالعه کنند. از تاریخچه پنیر و فرهنگ آن گرفته تا روش های تولید و چگونگی پیدا کردن هماهنگی های مناسب میان پنیرها یا شراب ها و سایر نوشیدنی ها همه و همه در این دوره ها آموزش داده می شود.

  • دوره های مربوط به صنعت توریسم و همایش ها و رویدادهای مرتبط به آن یا Tourism, Conventions & Events

در جهان فعلی صنعت توریسم دریچه ای به منظور ایجاد هیجان، سفر و همچنین یادگیری است. به شما می آموزیم که چه چیزی میتواند یک مقصد عالی را برای شما رقم بزند.

  • دوره های Les Petits Cordons Bleus

این دوره ها مخصوص کودکان علاقمند به این کار بوده و سبب شکوفایی استعدادهای انها می شود. از این کورس ها به منظور پرورش کودکان، تشویق آنها به توسعه خلاقیت و ذوق اشپزی استفاده می گردد.

  • دوره های آنلاین با اعتبارنامه Online Learning-Accredited

در این دوره ها برنامه های آموزشی که در دانشگاه کردن بلو عملی می شوند به صورت آنلاین و با انعطاف پذیری بالاتری ارائه می شوند. به کمک این دوره ها شما می توانید به خوبی میان زندگی، کار و اموزش تعادل برقرار کنید و از زمان خود بهترین بهره را ببرید.

  • دوره های آنلاین بی اعتبارنامه Online Learning-Non Accredited

این دوره های کردن بلو به منظور گسترش دانش، بالا بردن مهارت ها، تشویق به انجام متدهای جدید و درک آنها طراحی و ارائه شده اند. به بیان دیگر می توان اینطور گفت که این دوره ها کلاس های آموزشی Le Cordon Bleu را برای شما به خانه می آورند.

cooking with friends class, Cordon Bleu
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}